Sabtu, 17 November 2012

Kosong :)

assalamualaikum..
hehehee.. :)
jumpe lagi kite dekat sini erh after baru aku menhupdate blog ni pagi tadi.
xtahu kenape,mood nak menulis semakin menjadi-jadi sekarang nim..hish,buang tabiat ke ape bende ni,entahlah aku pun xtahu kenapa
maybe sebab boring duduk kolej n buat bende yang same tiap2 hari..,maner xnye kalau pagi kerja,petang of cos lah tido kan,then begitulah berikutnyer..diari student memang macam nie lah agaknye,tambah2 lagi da habis final ni..merdeka lah katekan..menghadap lappy la kerja kan..
okay cerita pasal final hari tue,alhamdullilah semua dah berakhir,just tengah tunggu resultlah..
semoga kiteorang semua lulus 100% ..amin
 IN SHAA ALLAH :')

kali ni just nak kongsi lagu ni.
xtahu kenape suka layan lagu nie dua tiga semenjak ni..
maybe sebab akim kot.yelah,aku kan memang minat si afiq hakim dari die mula mula masuk akademik fantasia dulu.
semua lagu die aku hafal..ish2,apelah aku ni kan.bab2 lagu suka sangat menghafal tapi kalu bab bab pelajaran or tasfir al-quran xnak pulak ..hish,ape nak jadi..
tapi just minat je,xlah sampai admirer giler2..
 
okay,nak cakap banyak2..
ni video nyer sekali dengan lirik..
hehehe
 |
|
|
|
|
|
|
|


                                     

                 MENUNGGU           

Saat aku sendiri
Aku bayangkan kamu
Dalam dakapanku ini
Indahnya kamu di dakapan ku
Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu
Chorus
Mungkinkah
Kau kan menunggu ku
Dan akankah kau menanti diriku
Pastikah
Kau kan menunggu ku
Seperti ku yang selalu menunggumu
Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu
Ulang Chorus
Aku mahu kau selalu denganku
Di manaku berada
Aku hanya milikmu
Ulang Chorus 2X



kan,best sangat lagu ni kan.
hehe
okaylah.salam sayang dari nabila farhana
see u next time







0 doakan bella berjaya dunia akhirat:

 

::Nabila Farhana:: Template by Ipietoon Cute Blog Design